EN

بازدید امیرحسین نادری از فولاد کردستان

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات به اتفاق تنی چند از مسئولین و مقامات محلی و مدیران شرکتهای گروه صبانور از معادن و پروژه های زیرمجموعه این هلدینگ بزرگ در استان کردستان بازدید کرد.

دکتر امیرحسین نادری در بازدید از پروژه کارخانه گندله سازی یک میلیون تنی بیجار، ضمن تقدیر از سخت کوشی و تلاش پرسنل و مدیران این مجموعه و بررسی چالش ها و ارائه راهکارها و توصیه های لازم، بر لزوم تسریع پروژه و رفع موانع موجود و تجهیز ماشین آلات مجموعه تاکید کرد.

در بازدید از سایت پروژه کارخانه آهن اسفنجی بیجار نیز بازدید کنندگان از نزدیک در جریان روند اجرای طرح قرار گرفته و در نشست با مدیران اجرایی، گزارش عملیات اجرایی به آنان ارائه شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در ادامه این سفر، از پروژه فولاد کردستان واقع در شهرستان قروه بازدید بعمل آورد. دکتر نادری دانش فنی و پشتکار متخصصین و کارگران توانمند ایرانی را در اجرای طرح فولاد کردستان تحسین برانگیز برشمرد و افزود: کار بزرگی در این منطقه محروم در حال انجام است و به زودی شاهد آثار و برکات اجرای این طرح ها در راستای ایجاد اشتغال و محرومیت زدایی خواهیم بود. برآوردها نشان می دهد تکمیل زنجیره فولاد درشهرستان بیجارموجب اشتغال زایی ۲۵۰۰ تا۳۰۰۰ نفر به صورت مستقیم خواهد شد و ما به عنوان یک مجموعه سرمایه گذاری در کشور خرسندیم که با همکاری و همراهی مسئولین در سطح کشوری و منطقه توفیق یافته ایم در انجام این امر مهم سهیم باشیم.

مدیرعامل «ومعادن» اظهار امیدواری کرد با همت مدیران و مجریان پروژه قدم های بلندتری در توسعه و افزایش ظرفیت تولید برداشته شود. وی در خصوص پروژه کارخانه یک میلیون تنی کنسانتره تاکید کرد: انتظار می رود به گونه ای کار را دنبال کنید تا در آینده نزدیک بتوانیم ظرفیت این کارخانه را به دوبرابر افزایش دهیم. وی همچنین از مدیران خواست نسبت به ارتقای سطح دانش و مهارت پرسنل و کارشناسان از طریق اعزام به دوره های آموزش تخصصی و موضوع بومی سازی تکنولوژی به صورت جدی اهتمام ورزند.

دکتر نادری خاطرنشان کرد مجموعه هلدینگ سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات نهایت پشتیبانی لازم را برای تأمین مالی و خرید تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز اجرای طرح و تأمین سنگ آهن مورد نیاز آن از طریق توسعه معادن منطقه اعمال خواهد نمود.

در این بازدیدها جمعی از مدیران هلدینگ و شرکتهای زیرمجموعه و شماری از مسئولین استانی و محلی از جمله مهندس دره وزمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و نیز فرمانداران و نمایندگان شهرستان های بیجار و قروه و اعضای شوراهای اسلامی حضور داشتند.

دسته‌بندی: